قدیمی با فکری نو
لوازم خانگی ایران
۱۳۵۹
آغازگر بی پایان ...
هات ایست (لوازم خانگی ایران) تاسیس شد
شرکت هات ایست (سهامی خاص) در ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در حوزه تولید و بازاریابی و خدمات پس از فروش وسایل و لوازم خانگی توسط مهندس محمود جامعی تاسیس شد.
1359
اولین لباسشویی سطلی
اولین لباسشویی سطلی در ایران
در ابتدایی ترین مراحل راه اندازی کارخانه لوازم خانگی ایران در خیابان سازمان آب جاده قدیم آبعلی اولین لباسشویی درب از بالا سطلی در ایران تحت برند هات ایست تولید شد.
۱۳۵۹
اولین لباسشویی سطلی دوقلو تایمردار
اولین لباسشویی سطلی تایمردار دوقلو در ایران
به همت مهندس جامعی و تکنسین های شرکت لوازم خانگی ایران اولین لباسشویی سطلی دوقلو تایمردار در ایران با برند هات ایست تولید شد.
۱۳۵۹
اولین آبگرمکن برقی
تولید اولین آبگرمکن برقی در ایران
در سردترین روزهای زمستان ۱۳۵۹ اولین آبگرمکن های برقی ایرانی با برند هات ایست میهمان خانه های ایرانی شد.
1361
همیشه ایران
تغییرنام هات ایست به لوازم خانگی ایران
در راستای نیل به چشم اندازهای آینده، نام شرکت از هات ایست به لوازم خانگی ایران تغییر یافت.
1363
تاسیس کارخانه جدید
۱۸۸۶۰ مترمربعی در رودهن
کارخانه جدیدی در رودهن در زمینی به مساحت ۱۸۸۶۰ مترمربع در سال ۱۳۶۱ خریداری و پس از ساخت در سال ۱۳۶۳ به بهربرداری رسید.
۱۳۷۱
اولین جاروبرقی
اولین جاروبرقی های سطلی و کششی
در سال ۱۳۷۱ جاروبرقی های کششی و سطلی در سه مدل با برند ایران جارو بعنوان اولین تولیدکننده جاروبرقی توسط شرکت لوازم خانگی ایران تولید و به بازار عرضه گردید.
1402
به روز شوید
تغییر نوع، موضوع، محل و سهامداران شرکت
در ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز میلاد مهندس محمود جامعی و در راستای توسعه و انتقال به نسل های آینده متخصص، شرکت لوازم خانگی ایران به سهامداران جدید منتقل گردید و نوع شرکت به سهامی خاص تغییر یافت. همچنین موضوع شرکت تغییرات لازم را یافت و محل شرکت به دفتر جدید منتقل شد.
1403
مسئولیت های جدید
شروع فعالیتهای بازاریابی و فروش داخلی و خدمات
مسئولیت خدمات و فروش کلیه برندهای لوازم خانگی مربوط به شرکت برلیان چابهار و رابیران با حفظ کلیه اصول سابق به شرکت لوازم خانگی ایران انتقال داده شد.
1403
تولید گسترده
کارخانجات جدید
شروع تولید ظروف نچسب با مدرن ترین ماشین آلات در منطقه آزاد ارس (جلفا) و فضایی به متراژ کل 5000 مترمربع و تصمیم به سرمایهگذاری در یک کارخانه ظروف نچسب جدید با هدف افزایش ظرفیت گرفته شده است.
1404
توسعه و نوآوری
تأسیس مرکز تحقیق و توسعه و خدمات اطلاعات مشتریان
شرکت لوازم خانگی ایران مرکز خدمات اطلاعات مشتریان و مرکز تحقیق و توسعه خود را تاسیس نمود.