زندگی همیشه شانس دوم را به ما نمی دهد، پس اولین شانس را از دست ندهید!
چشم انداز لوازم خانگی ایران
چشم انداز تصویری از آینده است که شور و اشتیاق را تولید می کند.
جاه طلبی درباره بیشتر بودن است. چشم انداز درباره همه چیز است.
ماموریت لوازم خانگی ایران
زندگی خود را به یک مأموریت تبدیل کنید - نه یک توقف.
روی ماموریت متمرکز بمانید.
مدیران
راضی نگه داشتن مشتری امروز یک مزیت نیست، یک الزام است. امروزه باید برای شگفت زده کردن مشتری راهی پیدا کنید.
محمود جامعی
هادی ترابی زیارتگاهی
رامیار خسروی
بهناز سادات حسینی
آغازگر بی پایان
شرکت لوازم خانگی ایران جهت تولید، توزیع و خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی در اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ تاسیس شد.
اولین ماشین لباسشویی سطلی و لباسشویی دوقلو سطلی خشک کن با تایمر دیجیتال و همچنین آبگرمکن برقی در ایران با برند هات ایست تولید نمود.
در سال 1363 کارخانه رودهن به مساحت ۱۸۸۶۰ مترمربع به بهره برداری رسید.
در سال ۱۳۷۱ جاروبرقی های مختلف با برند ایران جارو بعنوان اولین تولید کننده جارو برقی تولید نمود.
در حال حاضر عهده دار نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش کلیه سیزده گروه کالایی لوازم خانگی بزرگ، لوازم خانگی کوچک، ظروف آشپزخانه با بیش از ۲00۰۰ مدل محصول و حجم حداقل سالانه یک میلیون محصول است.
لوازم خانگی ایران : آغازگر بی پایان ...
تاریخچه و حقایق شرکت ما
هر جا كه هستيد، همانجا نقطه آغاز است.
بزرگي در احترام داشتن نيست، بلكه در شايستگي داشتن است.
نمایش فرآیند طراحی و توسعه
فروشنده موفق، دو برابر مدتي كه حرف مي زند گوش مي كند. تفاوت در نظرات منجر به پرسش، و پرسش منجر به حقيقت ميشود. بدترين و خطرناك ترين كلمات اين است: همه اين جوري اند. پس نو آوری کنید.
مبادله نظرات همان چیزی است که می تواند همه را در حال فعالیت نگه دارد.